Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 20 november 2010 09:55

Godmorgon Världen vilken underbar dag
Säg vart går färden vart åker vi i dag
Godmorgon världen Här kommer jag.........    


Man blir faktiskt lite gladare av snön idag även om det mest är blask tyvärr.

Det blir sååå mycket ljusare och det är ju aldrig fel....eller??


Jahapp go vänner vad bara händer en dag som denna?

I detta huset blir det nog inte allt för mycket . Jag hade velat ut i snön med barnen men det är ju då liiiite väl blött.

Får väl bli överläggning runt frukostbordet!!

Ha en bra dag alla   


Kom ihåg att livet är alldeles för kort för att slösas bort på folk som får dig att glömma hur man skrattar    






Av Anna - 19 november 2010 15:03

En påminnelse om vilken veckodag det är om ni missat   

Passar på att skriva lite här medans mina 2 minsta tjejer sitter o målar lite !

Lugnt & skönt för tillfället lika bra att njuta   

Neee nu låter det som att jag har Sveriges värsta barn...och det har jag absolut ........inte.

Ikväll kommer lite besök...då ska vi göra lite kycklingfajitas mmmmmmmmmmm   Yammi yammi


Annars blir det en lugn & skön fredagskväll

Idag har jag världens lust att ta fram mina adventstjärnor & stakar...Kan nog vara det pågående snöfallet.

Eller så beror det på att flickorna sjunger Staffan stalledräng   

Jag började sjunga med då blev dom helt tysta och bara gav mig idiotblickar!! HAHAHAHAHAHAAHAHA Stackars mina barn dom blir miljöförstörda ..


One day I will start behaving myself..............  maybe tomorrow


Ha en underbar fredag min/a kära läsare   

Pöss på er!!

Av Anna - 17 november 2010 21:08

Ja herreguuud!!!

Idag har det varit fullt upp så man är något slut & sliten...

I morgon blir det oxå full rulle, så idag blev det bara en liten kik här   


Hahahahaah jag kan bara inte sluta skratta och idag är det ren & skär skadeglädje (Fy vad elak jag är)

Men en del förstår faktiskt inte sitt eget bästa och gör grejer så man skäms åt dom!!! 

Mer skämskuddar åt folket!!!  Hahahahaha


Men jag tror att det är bäst att jag är tyst nu....För min mamma sa alltid till mig att ska du inte säga något snällt så säg inget alls !!! Nån gång ska väl vara första gången man lyssnar på sin mamma   


Nehepp sötnötar nu säger jag tack för mig idag och sov sött när det är dax , så får vi se om det kanske kan komma ett vettigt inlägg i morgon!!  Hahahaha inte troligt men ändå...

Pöss   

Av Anna - 15 november 2010 17:13

Nu börjar det bli mer o mer ordning i vårt vardagsrum & datarum.   


  

Nya tv möblerna på plats...Hyllorna över datorerna uppe....hmmm gott om plats på andra ställen....Men jag e inte så orolig de utrymmena fylls nog ack så fort.


Idag har jag varit på ett underligt humör...lite irriterad, lite full i skratt, lite arg & lite skadeglad , skum blandning......Mohahahaha

Att en enda person kan få en att gå i taket och man undrar hur människa är funtad men samtidigt så skrattar man åt personen för den är så patetisk att man bara tycker synd om henne/honom...& i slutändan så blir man bara frustrerad och skrattar i en blandning av skadeglädje, irritation och frustration...Konstigt   


Hoppas att ni alla (Hur många ni nu är?) har haft en bra dag !!  Pöss på er   

En del människor kommer in i våra liv och lämnar fotspår i våra hjärtan, 

Andra människorkommer in i våra liv och får oss att vilja lämna fotavtryck i deras ansikte .....

Av Anna - 14 november 2010 17:45

.....would like to thank everyone who talks about me for making me the topic of their conversations, highlight of their day, and center of their world!

Av Anna - 14 november 2010 16:29

Ja gårdagen blev kanoners   

Först tog vi ju då en tripp till Ikea & där hittade man ju en heeeeeel del som alltid och då fanns ändå en del av det vi skulle ha inte i den butiken....

När jag kom hem kom Linda upp och vi satt och drack lite vin och babblade strunt. Fick kaffegäster från Alvesta en runda med alltid lika trevligt   


Hamnade i allafall på Ewas det var rätt ok fast en del strange people om man säger så.....& musiken hahahaha NO COMMENTS   

Men Linda & jag hade på stora hela en mycket trevlig kväll det var ju ett tag sen hon o jag slarvade runt....Eller vad säger du??


Tyvärr (eller tack o lov kanske) fick kameran stanna hemma så det finns inte några bilder till er att gotta er åt   


Dagen i dag har mest bestått i att  skruva möbler ..eller hahaha jag har ju bara tittat på...jag lagade däremot planka till middag i dag efter önskemål av han som hade farsdag. Nu har första möblen kommit på plats.....Det blir bilder på detta först i morgon.


Ha en slapp o skön söndagskväll nu alla!
Pöss & Kräm   

...

Av Anna - 13 november 2010 08:55

...tröttheten har hunnit ikapp???? Eller är det kanske det fantastiska skitvädret som gör en seg????


Blööööö vill ha sommar NUUUU!!!

Skulle mer än gärna ha mina barns energi just nu....eller i allafall Matildas   Hon är riktigt piggelin nu igen   

Hon bubblar för fullt om lördagsgodis och hoppar upp o ner .


Nehepp gott folk...nu ska jag dona lite sen lite till ....

I eftermiddag blir det IKEA!!!!!

 Have nice all så kanske jag terrar er lite senare!
Pössen


Av Anna - 12 november 2010 21:14

.....så in i bänken....

De 2 minsta barnen sover...har absolut ingen aning om vad man ska hitta på   

Sitter och filosoferar med ett glas vin....


  

...och Idol har pause...

Tror att jag har lite problem med att slappna av kanske. Borde ju bara ligga däck i soffan efter dessa dagarna men nej,nej. Tror minsann att mina barn har smittat mig med en släng av Damp   

Jaaa så måste det vara...

I morgon får det nog minsann bli en tur till IKEA ! Behöver lite Smått & Gott där. Sen blir det ju alltid en hel del ickeplanerade köp! Man skulle varit ekonomiskt oberoende när man åker dit.


Från det ena till det andra ...Cirkus Möller på TV nu hahahahahaha....Bonde söker fru måste ju helt enkelt vara 1000 ggr bättre i denna version än den riktiga ????  Denna säsong måste vara A´la Samhall va??? Helt otroligt ... Klarade bara de 2 första avsnitten sen har jag följt det på Cirkus Möller istället   ...


Hahaha vad ni som läser här får lida för att jag har tråkigt...så nu ska jag skona er och göra nått annat ...som.....ja säg det... Kommer ni på nått så meddela gärna mig   


Sov sött när det blir dax för det ....

Over and out....Pöss på er




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards