Alla inlägg den 12 november 2010

Av Anna - 12 november 2010 21:14

.....så in i bänken....

De 2 minsta barnen sover...har absolut ingen aning om vad man ska hitta på   

Sitter och filosoferar med ett glas vin....


  

...och Idol har pause...

Tror att jag har lite problem med att slappna av kanske. Borde ju bara ligga däck i soffan efter dessa dagarna men nej,nej. Tror minsann att mina barn har smittat mig med en släng av Damp   

Jaaa så måste det vara...

I morgon får det nog minsann bli en tur till IKEA ! Behöver lite Smått & Gott där. Sen blir det ju alltid en hel del ickeplanerade köp! Man skulle varit ekonomiskt oberoende när man åker dit.


Från det ena till det andra ...Cirkus Möller på TV nu hahahahahaha....Bonde söker fru måste ju helt enkelt vara 1000 ggr bättre i denna version än den riktiga ????  Denna säsong måste vara A´la Samhall va??? Helt otroligt ... Klarade bara de 2 första avsnitten sen har jag följt det på Cirkus Möller istället   ...


Hahaha vad ni som läser här får lida för att jag har tråkigt...så nu ska jag skona er och göra nått annat ...som.....ja säg det... Kommer ni på nått så meddela gärna mig   


Sov sött när det blir dax för det ....

Over and out....Pöss på er




Av Anna - 12 november 2010 17:21

Nu e jag duktigt slut.

Nästan helt klart lite småkrafs kvar ...typ saker som ska upp på väggarna & så.

 

      

 

Som sagt ser lite tomt ut på väggarna och stolarna som ska vara vid bordet snodde barnen precis till "pysselbordet" Ska även införskaffa en möbel att ha skrivaren i så den slipper stå på en pall.

 

Ska se om jag möblerat bort nån stackars familjemedlem eller om dom klarat sig   

 

Nu blir det vila och en öl eller ett glas vin kanske.....

 

  Ha en kanoners fredagskväll alla (hur många det nu skulle kunna vara) läsare!!

 

Av Anna - 12 november 2010 12:13

...och omöblering pågår...Har haft besök av kräksjukan   

Driftig som man är   så möblerar man ju om samtidigt ...

Blir lite bilder & så senare idag! Ha en kanors dag alla   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards