Alla inlägg den 28 september 2011

Av Anna - 28 september 2011 09:34

Halli hallå alla glada   

Har inte så mycket skoj att komma med idag heller ..tänkte lägga upp bilder på naglarna jag lackat sen sist..


  

Här har vi sned svart med blomdekaler


  

Sen blev det ett par röda med blommor stämplade i svart

  

Mina egna som jag bara lite glitter på

  

Rosa camoflage med vita zebraränder =) Somrigt ...men naglarnas innehavare skulle på solsemester...

  

Lekt lite med dotterns naglar...en ljusblå botten med ett leopardmotiv i lite mörkare blå

      

Mina egna just nu...


Det var lite bilder på det senaste ...

Just nu är det stilla på nagelfronten..har mått lite kaiko senaste tiden...men går nog över igen!
Annars händer det just nu inte så mycket här hos mig, vardagen lunkar mest på.

Hösten har ju anlänt och jag tycker det är en rätt mysig tid faktiskt...i allafall om man är inomhus   

Soffan, The/Kaffe, en filt och tända ljus...vem gillar inte det????

 Nehepp nu ska jag läsa lite bloggar jag följer sen ska jag börja ta tag i att laga lunch! 

Idag blir det en potatislåda med kassler ett recept som jag har hitta på en blogg som jag följer dagligen! Nadjas Kök helt underbara recept där.


Men ha en helt underbar dag alla!!!


The eyes are the window to the soul. They never lie.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards